niedziela, 1 kwietnia 2012

Wyniki konkursu z Joanną!


Z lekkim poślizgiem, pragnę ogłosić do kogo powędruje zestaw produktów marki Joanna z serii nawilżająco-regenerującej. Zgłoszeń było całkiem sporo, dlatego wybór nie był tak prosty. Jednak zdecydowałam, że kosmetyki znajdą się w posiadaniu osoby, której odpowiedź na pytanie, równie dobrze mogłaby być moją ;P
Także gratuluję:





Na pewno w najbliższym czasie zgłoszę się do Ciebie ;)

Pozdrawiam! Mam nadzieję, że mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych, Wasz weekend należał do udanych ;)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję :)) w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooww!!! :) ja?! dziękuję!!!! w takim razie czekam na kontakt. :) jest mi bardzo miło!! :) tym bardziej że nie używałam nigdy tych kosmetyków a jestem ich bardzo ciekawa. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie fajny ten puder Jadwiga :))

    Gratuluję One_Love!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRatulację! :D
    a te kosmetyki są swietne ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ,jest świetnie..Wgl podoba mi sie tu i obserwuje..
    Licze na rewanż .

    Chłopak - stylizacje - boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    oTAGowałam Cię
    http://ksenka-owszystkimioniczym.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-mnie.html
    zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolorki. Czaje sie na jakies produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty