czwartek, 15 grudnia 2011

Jadwiga - Papka do cery trądzikowej.

To, że marka Jadwiga stała się moim odkryciem roku, jest raczej oczywiste, teraz, do grona produktów niezbędnych dołącza ten niepozorny, naturalny specyfik, czyli papka do cery trądzikowej i tłustej.


Mimo, że jestem właścicielką cery mieszanej, a co za tym idzie, na mojej skórze znajdują się obszary tłuste lub łatwo przetłuszczające, a także suche, to papka spełniła swoją rolę w 100%. Można powiedzieć, że okazała się posiadać zbawienne działanie dla mojej problematycznej, a ostatnio nawet bardzo problematycznej, cery.


Chociaż papkę otrzymałam w formie 2ml próbek, to była to odpowiednia ilość, abym mogła spokojnie i dokładnie ją przetestować. Jest to produkt wydajny i nawet mimo codziennego, wieczornego stosowania, mam jeszcze w zapasie jedną próbkę (przyda się do czasu kiedy zaopatrzę się w pełnowymiarowy produkt 30ml).


Konsystencja nie jest zbyt rzadka, ani zbyt gęsta, coś w rodzaju emulsji idącej właśnie w kierunku papki. Dzięki szybkiemu zasychaniu na nałożonym miejscu, nie musimy się obawiać, że papka będzie 'wędrować' po całej naszej twarzy. Jeśli chodzi o aplikację, możemy ją stosować miejscowo, na zmienione trądzikowo miejsca ( do tego celu używam patyczka kosmetycznego), lub nakładać na pewne obszary skóry, gdzie borykamy się z niedoskonałościami. Charakterystyczny zapach kamfory lub , jak inni go określają, apteki jest dość intensywny, co mnie osobiście w ogóle nie przeszkadza.


W moim przypadku, już po kilku dniach (2-3), a raczej nocach, widoczna była zmiana w kondycji cery i normalizacja funkcji skóry: pryszcze zostały wysuszone i praktycznie zniknęły, blizny potrądzikowe zostały zmniejszone i rozjaśnione, a miejsca, które charakteryzowały się wzmożoną produkcją sebum, odtłuszczone.
(Po nałożeniu papki na twarz , radzę udać się od razu do łóżka, aby nie wywołać u innych domowników stanu przewlekłego śmiechu- co tu dużo mówić, nie będziemy wyglądać zbyt atrakcyjnie :P za to rano, na pewno będziecie zadowolone z efektów, w końcu: czego się nie robi dla urody :) )


Papka do cery trądzikowej i tłustej, Jadwiga, w wersji pełnowymiarowej 30ml to koszt 27zł. Istnieje także wersja gabinetowa, zawierająca 110ml i cenie ok. 49zł, lecz do domowego stosowania w zupełności wystarczy propozycja pierwsza - gwarantuję, że jest to bardzo wydajny produkt.
Dla osób borykających się z problemami skórnymi i trądzikiem, papka może okazać się niezastąpiona. Nie podrażnia ona skóry i nie powoduje niepowołanych efektów, jest to preparat, który w nieinwazyjny sposób doprowadzi Waszą cerę do ładu.
Papkę dodaję do listy specyfików, które są stałymi 'uczestnikami' w pielęgnacji i leczeniu mojej nieidealnej (niestety) skóry :)
Jeśli nie miałyście do czynienia z tym produktem, to szczerze polecam bliższe przyjrzenie się jemu.

18 komentarzy:

  1. jest troche włąsnie wodnista, ale nie przeszkadza punktowo:)tez ja mam, ale zachytów nie ma, choc pomogła, to i wysuszyło te miejsca,
    dobry krem i po sprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi pomogła w walce z podskórnymi "grudkami". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby się,bo ostatnio mam problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapaliła mi się lampa nadziei, że może coś zadziała na moje pryszcze :). Koniecznie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam w dzień darmowej dostawy i używam :D jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cos takiego by mi si eprzydalo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie! Będę musiała się bliżej przyjrzeć tej papce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy kosmetyki Jadwiga można dorwać gdzieś w Sosnowcu?

    OdpowiedzUsuń
  9. MattersAtAll : oczywiście to sprawdziłam i okazało się, że w Sosnowcu istnieje sklep fryzjersko-kosmetyczny EUFEMIA (http://www.sklepeufemia.pl/), tyle, że nie wiem jak z kupowaniem bezpośrednim. Za to na Allegro kupowałam kiedyś mój pierwszy kosmetyk z Jadwigi, od użytkownika właśnie z Sosnowca i odbierałam go osobiście, do tej pory wystawia on produkty Jadwiga (po dobrych cenach), ale zwykle jest to tylko parę rzeczy, myślę, że warto skontaktować się z Nim w celu sprawdzenia, czy jest możliwość kupna innych produktów :) link do sprzedawcy: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1674340

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam te czasy 10 lat temu kiedy używałam tego produktu. to był mój kwc a potem jakoś o nim zapomniałam. mogłabym mieć próbkę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio na zajęciach robiłam preparat właśnie o zapachu kamfory i wszyscy wokoło pytali, co tak śmierdzi. A mi ten zapach w ogóle nie przeszkadzał. Zatem mogę spokojnie kupić papkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam do obserwowanych na allegro. Cena przystępna jak za takie cuda o których piszesz. Nie mam jakichś mega problemów, ani trądziku, ale niestety krostki doprowadzają mnie do szału. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, jakbyś nie pokazała chyba nie uwierzyłabym, że tak to się właśnie nazywa, ba wręcz założyłabym, że ma to inną nazwe

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że na pół słoiczka proszku łyżka będzie ok;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo o kosmetykach można dowiedzieć sie z twoich postów.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno przyjrzę się tej papce, bo bardzo mnie ciekawi. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty